Forum DARMOWA ZABAWA  ^^ Strona Gwna
Zaloguj

1.Drętwienie ,mrowienie i ból palców ręki - szczególnie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DARMOWA ZABAWA ^^ Strona Gwna -> Najwaniejsze rzeczy ^^
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Wie co i jak
Wie co i jak



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 706
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Czw 18:19, 10 Kwi 2014    Temat postu: 1.Drętwienie ,mrowienie i ból palców ręki - szczególnie

[link widoczny dla zalogowanych] 061
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdzies czytałam, że teraz można załatwić zeby dali do narkozy środek po którym się nie wymiotuje po przebudzeniu.
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
poprzednie badania IgM były wysokie, bo były wykonane w małym laboratorium, w którym nie dysponują aż tak czułym i precyzyjnym sprzętem jak w szpitalu chorób zakaźnych na ul.wolskiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Anna, Katarzyna mają swoje amerykańskie odpowiedniki i nikt nie udowodni skąd ono się wywodzi.
igG - dodatni 9272 (tak, dziewięc tysięcy ) IU/ml
[link widoczny dla zalogowanych]

Zapuściłam się tej zimy i teraz próbuję to naprawić. [link widoczny dla zalogowanych] a ja pomysallem sobie ze moze by tak pania tierientiew zaprosic niech leniwa pupcie ruszy tylko kto ja do TVN zaciagnie hihihihi
Pierwsza próba, a także dłutowanie nie trwało dłużej niż 30 min. Hej ja miałam ten aparat niedawno na udzie W maju 2006 r. Za pierwszym razem wycialem sobie go jakos i bol przeszedl. Od niedawna jestem sama. Nie wiem za bardzo gdzie szukac, bo osobiscie w ciagu dnia odpada, wiec zostaje mi tylko internet. [link widoczny dla zalogowanych]
Macie szczescie miec wlasnosciowe, czy placicie affitto? kazała robić samo Igg,a Igm nie.Jaki to miało sens?Tyle,że dowiedziałam się,że mam przeciwciała.Jestem na nią strasznie zła.We wtorek mam wizyte u lekarza hepatologa i wyniki z awidności.Zobaczę co wyjdzie.Oby było wszystko dobrze.Żeby tylko mojej dzidzi nic nie było.Pozdrawiam cieplutko. przecież to jest ogromna kwota!!! do grega36 ja tez mieszkam w niemczech i tez mialam OP tutaj nie ma zle dzisiaj mam tydzien po operacji jeszcze troche bola mnie miesnie karku ale jast ok.jesli macie jakies pytania smialo piszcie Leje je domestosem potem te od razu zdychają ! Kobieta, też jest niemiła, ale kurcze, ten facet chyba pobił wszystko =0 wiekszosc takich spodni ma tragiczny fason..
Wierzę w pana.
Nie ćwiczę przez cały weekend-robię sobie wolne,a co tam!
Moj cel jest 65 kg miejmy nadzieje ze wytrwam
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale sie usmialam czytajac Wasze wpisy Ale ja tez mam fobie na widok pająkow...wszystko jedno czy zobacze duzego czy małego,tak samo sie boję.U mnie pogromcą jest tata,ale rzadko bywa w domu w zwiazku z czym musimy same sobie radzic z mamą i ...pekinczykiem ktory tez sie ich boi pamietam jak kiedys w imieniny zobaczyłam w zlewie wieeelkiego włochacza...ale narobiłam pisku...bałam sie odkrecic kran,bo myslalalm,ze na mnie skoczy...w koncu sie przełamałam i było po nim...potem przez tydzien nie wchodziłam do kuchni
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam 1 ml restylane wstrzykniety we wrzesniu, i powiem efekt byl cudowny i utrzymuje sie do teraz choc troszke sie juz wchlonal, mam male grudki, ale nie irytuja mnie wogole.
[link widoczny dla zalogowanych]
I daj nam Panie Boże, żeby wszystkie stare prukwy na starość miały chociaż połowę klasy pani Tyszkiewicz fajnie się zestarzała, z wdziękiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
...ponadto ci od kontroli magnetycznej by zwrócili uwagę, a nic takiego nigdy nie ma miejsca, zarówno u mnie jak i u reszty podróżujących
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak będzie mi naprawde źle to się zwalę siostrze na głowę (na razie jeszcze z nią nie rozmawiałam o przyjeżdzie, bo ma kłopoty i nie chce jej jeszcze d*py zawracac...) [link widoczny dla zalogowanych] Jak mowie o tym lakarzowi, to za kazdym razem niby jesy ok, a jednak dla mnie to nie jest normalne, bo wczesniej tak nie mialam - dopiero od paru miesiecy, tzn.
radość życia, coś do picia Od tej pory, malutkimi kroczkami staram sie ten strach oswajać. jestem ruda.a u nasady dalej wlosy sa zolte. poza tym mój gin stwierdził, że jestem młoda babka i wilgoć, którą mam w pochwie to normalne w moim wieku i powinnam sie martwić jakbym była cały czas sucha jak stara baba! trochę przerażające [link widoczny dla zalogowanych]
To jest prawda ? Polecam takze forum gazety, tam jest specjlny dizał dotyczący laserowego usuwania włosów, wypowiada sie tam kilka tysiecy osób, powaznych i dorsołych i nikt nie napsiał jeszcze zeby laser nie zadzialal, lub powodowal wieksze owołosienie. (powaga!). Trzymam się chyba dość dobrze, bo w święta wymiotowałam \tylko\ dwa razy. Przeszłam wiele salonów, miałam wiele zabiegów na głowie. No a do fryzur tzw. zrobilam test wyszedl negatywny ale wiem ze robilam go za wczesnie,
Ja po tych wszystkich grzechach kg do przodu -na własne życzenie!
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo ladnie chudniesz Prawie 10 kg w miesiac to jest rewelacja !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem po chirurgicznym usunięciu przykurczu.
[link widoczny dla zalogowanych]
mierzac wychodzi ze mam 73 pod biustem, i tu sie zaczyna problem, 75 zbyt luzne, ogolnie za szeroki jest, a 70 jakby zbytnio zbliza piersi, tzn od zewnatrz (czyli od strony rak ) wrecz sie wbija, aha, miseczka a czy 70 b moze rozwiazac ten problem?
[link widoczny dla zalogowanych]
ps.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kochana a dokladnie napinasz miesnie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
w tej chwili mam tak ladnie dobrany kolor wypelnienia i doslownie wyrzezbione te zeby, ze nie widac kompletnie ze byly leczone.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja z tej serii kupuje tylko lakiery w kolorach typu turkus czy zieleń, których nie będę używać na co dzień, a jedynie od czasu do czasu.

mnie juz jest mniej 3 kg [link widoczny dla zalogowanych] Na rowerku raczej niet!
Dzieki CZITAAA za rade I znowu kafeteryjny cenzor głupotę walnął! To są sprawdzone metody a nie jakies laserki i fale a kosztują dosłownie kilka złotych Dla mnie wporzadku . nie bójcie się dziewczyny nie taki straszny diabeł.............. [link widoczny dla zalogowanych]
krawcowa bez problemu powinna ci zwęzic spodnie TOKSOPLAZMOZA IgG wynik w surowicy-ilościowo Dziewczyny, kogo polecicie w Lublinie lub w okolicach? witam wszystkich wieczorowa pora Na pewno pomaga poczuć, że masz mięśnie brzucha . Mam problem. Moj zawsze cos nowego podlapie w Polsce, a potem chodzi jak taka papuga i powtarza, smiac mi sie chce, ale staram sie byc powazna, zeby go nie zrazic
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam ponownie, niewiem jak długo utrzymuje się Igm.Ja leczę się na toxoplazmozę już pół roku i nie mogę się tego świństwa pozbyć.

pozdrawiam!!
[link widoczny dla zalogowanych]
wladsnie taki typ sie nie podoba facetom , tylko wysokie szczuple (nie szkieletory) dziwczyny , albo filigranowe ona jest potezna, sztuczna ma malutki biust i strasznie nieproporcjonalna figurę Eh nie wiem czy dobrze to napisałam czy rozumiecie, ale doczytajcie sobie o tym faktycznie tak jest
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Już po urodzinkach i wydarzyło się, oj wydarzyło [link widoczny dla zalogowanych] Jednak obecnie sprzedaje się paracetamol o większym zagęszczeniu i wspomniane dolegliwości dotykają już młodzież.
witam mnie Agati no właśnie się nie ważyłam bo nie mam wagi w domu bede meldowac o efektach do la mariposa [link widoczny dla zalogowanych]
A może Twoi rodzice mają jakieś śmieszne stare ciuch i pozwolą Wam się powygłupiać? meroska- skąd wy macie takie informacje?? rozżalone, nieswiadome pacjentki, ktore tak byly podniecone przed operacja (faktem ze to juz, teraz) ! Inaczej przekwitnie juz przed 40-stka. Prosze bardzo i powodzenia [link widoczny dla zalogowanych] przecietny stosunek.....10 min gra wstepna, 20 minut seks, 2 godz.przytulanie i pozniej od nowa hehehe słoik marynowanej papryki (tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nooooo dziewczynki moja zonka konczy po 3 minutach wiec niemowcie ze faceci to palanci bo pewnie tak podniecacie swoich panow ze niemoga sie opanowac,i strzelaja, aaa zepchnij go i mo powiedz nieee kotku dzis nie 3 minutki lecz minetki i nieskonczysz dopki niebede miala satysfakcji a jak nie to nie to szlaban na miesiac walcz reka jak niemozesz glowa
berry o oczyszczaniu organizmu pisze w swoich książkach Michał Tombak, myślę że znajdziesz tam sposób żeby nie schudnąć
Żadne pieniądze a masz dosłownie wzystko.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DARMOWA ZABAWA ^^ Strona Gwna -> Najwaniejsze rzeczy ^^ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Programy
Regulamin