Autor Wiadomo舵
Juukla
PostWys砤ny: Wto 1:56, 25 Mar 2014    Temat postu: teraz czeka mnie zdjecie szw贸w..

Gdzie dokladnie jedziesz i rozumiem, ze na stale?, czy moze jakis kontrakt czasowy? portal społecznościowy Pozdr贸wka i powodzenia w odchudzaniu
Moj zrost tez nie byl ostatnio zachwycajacy mam nadzieje ze za te 2tyg bedzie juz cale zrosniete i naprawde mi to sciagna tak jak powiedzieli.
fajnie by bylo bo staram sie juz od roku i 2 razy juz poronilam teraz byl by to wspanialy prezen od natury
Uspokoilam sie troche Dobrze, 偶e chocia偶 majtki mo偶na mie膰
pozdrawiam
B艂agam o odpowied藕 bo jestem zrozpaczona.
i pozdrawiam
12800, z tego co wiem okr膮h艂e sa ta艅sze 10-11 ty艣.
ci z burdelu ci nie wystarcza??
Ale skoro u Ciebie nie ludzie s膮 problemem (tak wnioskuje) to co w艂a艣ciwie Cie hamuje przed wyj艣ciem z domu?

No i te zaczepy przy skorze glowy...mowila ze sa troche nie wygodne...nie mozna ich prostowac bo sie stapiaja jak plastik ogloszenia towarzyskie Cze艣膰 dziewczyny!

Chyba masz racje. Ja mysle ze tu trzeba patrzec na kulture i religie tego kraju oni sa wychopwywani tak a nie inaczej od urodzenia i co i dla was piekne Polki oni sie zmienia .....Zawsze bedzie jakis wyjatek ale to tylko wyjatek, reszta wam pokarze jak cudnie byc zonka Turka.........powodzenia. Co do wymiaru w pasie - raczej mi si臋 nie zmienia. Cytologie tez pobral- wyniki za 2 tyg. Jakie firmy produkuja cos takiego? seks oferty
70I w rozmiar贸wce polskiej to mniej wi臋cej 70FF w markach brytyjskich (po艂owa rozmiar贸wki) 鈥 a to jest przecie偶 co najwy偶ej 艣redni biu艣cik: doradzcie mi co mam zrobic i jak myslicie czy wybrac sie do tej kosmetyczki. schud艂am rok temu dzi臋ki dzienniczkowi kalorii 13 kg trwa艂o to ponad cztery miesi膮ce, ale waga nie wraca Klinik jest tu pelno ale opini na ich temat malo , a nie chce isc do pierwszej epszej kliniki i potem zalowac. Terapeuci bazuj膮cy na relacjach swoich pacjent贸w twierdz膮, 偶e d艂ugo艣膰 stosunku, kt贸ry jest w sam raz, to 3 do7 minut, a po偶膮dany trwa od 7 do 13 minut. 6-8 szklanek wody. Kasioolka ja mam kolczyk wpepku cos ko艂o dw贸ch miesi臋cy z czym艣...
jest 艣liczna dziewczyna i ta艅czy coraz lepiej,obycia i swobody przed kamerami te偶 z czasm nabierze,tego si臋 trzeba nauczy膰,trening czyni mistrza!Ja Ol臋 bardzo lubi臋.Z programu nie lubie Kr臋glickiej i Dancewicz Reszta jest ok
ja mam na koniec czerwca histeroskopi臋 i te偶 mam stresik
TWOJA WYPOWIEDZ MNIE PODNIODLA NA DUCHU - JUZ MYSLALAM ,ZE MI POZOSTALA OPERACJA PLASTYCZNA .........
moi znajomi z Palestyny i Jordanii robili ze szpinaku przepyszny sos do ry偶u.
Mozna robic na samych sokach ,ale nie dlugo gdzies do 5 dni.
teraz ju偶 na pewno za艂apie i b臋dziesz mia艂a problem z g艂owy pomy艣l sobie tylko co mo偶esz kupi膰 za pieni膮dze zaoszcz臋dzone na pieluchach
Ja tam bylem i gralem czy sie wybieram wkrotce to jeszcze nie wiem.
ref:
marga52 jak po wizycie u psychologa?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group